12 Eylül 2009 Cumartesi

Seni çok seviyorum


Ne yapalım şairsin ama bir naat yazmamışsın.Yazamamışsın.
Sevilebilecek en güzel insanı sevmişsen de ifade edememişsin. Kifayetsiz kalmışsın.
Otur derdine yan, nasipsizliğine ağla...

Yağmur şiiri ne güzeldir, hele M.Emin Ay'ın sesinden dinlemek.

Ve Arif Nihat Asya'nın naatını okumak (Hu, Hu lara karışsın amin'ler diyerek.) Onu da seslendiren oldu mu bilmem ama birileri okumuş şiiri. Hani benim muradım bir şiir gibi değil de ilahi kıvamında, tadında dinlemek.
Okumalı dinlemeli...

VE söz açılmışken, bizim Ray Charles'imiz sayabileceğimiz Kani Karaca'yı da rahmetle anmalı bir de Bülbül Hoca namı ile anılan İsmail Doruk'u dinlemeli...

Ey! sevilebilecek en güzel erkek.
Ey! insanların en güzeli, ben seni çok seviyorum...

3 yorum:

pabuç dedi ki...

O'nun sevgisini anlatmaya kelimeler yetmez...hani derler ya o yaşanır anlatılmaz,onun sevgisi hiç bişeyle kıyaslanamaz canımızdan önde tutmuşuz onu kelimelere ne hacet...Ona layık ÜMMET olabilmek duasıyla....

''Ya Rasulallah
Sen hâlâ kırk yaşındasın
Ve hâlâ ümmetinin başındasın...!!

Bi not:İyi ki Ramazan Pidesi blogunu açmışsınız...

cache dedi ki...

"sen! Sen olmasaydın alemleri yaratmazdım "denen..
bunu yazarken bile tüylerimi diken diken eden..

Ey sevgili...
En sevgili..
Tek sevgili...

pabuç dedi ki...

Hayıtlı kandiller Ramazan Pidesi:)Rabbim hayır dualarınızı tüm dünyadaki din kardeşlerinizin dualarıyla birlikte kabul etsin inşaallah..