28 Kasım 2009 Cumartesi

Tükenmez kelimelerim



Derler ki; alacağınız nefes sayılıdır. Kaç kez çarpacağı kalbinizin ve kaç kez Allah diyeceği yüreğinizin yazgınızda bellidir.

Kaç kez "seni seviyorum" diyebileceğim acaba? Kaç kez "canımın içi" ve kaç kez "bi tanem"

Kaç kez "canım" diye sarılabileceğim. Kaç adım atacağım beni sana getiren yollarda ve kaç basamak merdiven çıkacağım evimize gelirken. Hepsi bellidir.

Kaç kaşık çorba girecek ağzımdan içeri, kaç yudum su içeceğim. Kaç nefes alacağım derin derin "senim'i" içime çekerek. Kaç kez ömrümüzde aynı odanın içinde birlikte nefes alacağız ve kaç kez küsüp darılıp, sırtımızı dönüp yatacağız.

Kaç kez sesimi yükseltip konuşacağım sana ve sen kaç kez darılacaksın bana ve... kaç yaprak döküldükten sonra ömrümüzden gülümseyeceksin yine bana, bellidir.

Kaç kez birlikte otobüse binip uzaklara gideceğiz, kaç tur dönecek otomobilimizin tekeri. Kaç adım atacağız elimi ilk günün ürkekliği ile sağa sola bakınarak tutarken sen, bellidir.

Kaç kez gün doğacak penceremize ve kaç sabah birlikte uyanacağız erken, erken. Kaç kahvaltı, kaç zeytin soframızda ve kaç kez çekirdek çıtlatacağız çay bahçelerine giderken bellidir.

Ölürsem şayet senden önce; (ki öyle temenni ederim) kaç ihlas kaç fatiha okuyacaksın bana. Ya da kaç kez sitem edeceksin bırakıp gittim diye ardıma, bellidir.

Kaç kez sesleneceğim "canım" diye "kanım" diye "karım" diye "kâr'ım" diye sana bellidir.

Bir gün başucumda ellerini açtığında yaradana, kulağını rüzgarın sesine ver ve dinle:

"tırnak içinde" TÜKENMEZ KELİMELERİM......

Erkan BAL

Hiç yorum yok: