8 Mayıs 2010 Cumartesi

Anneler gününde baba ve kızına dair



Melike Lipstick ile makyaj yaparken sorar:

-Sen çocukken ne yapardın baba?

Hayatına tv izleyerek başlayan bir çocuktan başka nasıl bir soru beklersin ki. Kış günlerinde evlerin hapishaneye döndüğü bir ortamda kızıma ömrümün çocuk zamanlarının yazlarına gidip "beni" çocuk Erkan'ı getirmeliyim şimdi?


-Bilyelerim, topacım, mahalle kızlarıyla seksek oynamışlığım.

-Bir türlü ip atlamayı beceremeyişim.

-Sapanımla komşu pencerelerini kırmışlığım, yaramazlığım

-Çelik, çomak ve tahta kılıçlarla çocukluğum...

Daldığım hayallerden biri beni uyandırsın derken Melike dürttü.

-Başka neler yapardın baba?

-Okula giderdim, ders çalışırdım. Şarkı söylerdim, şiir yazardım.

Bunlar yaşına uygun değil ki. Ne demeliyim şimdi ben bu kıza derken yine Melike'nin sesi:

-Daha küçükken, neler yapardın... Bebekken?

-Baba sen bebek oldun mu?

-Oldum tabi kızım. Ağlardım bebekken. Emeklerdim

-Yok baba, Baba sen bebekken altına çişini yapar mıydın?

-E, kem küm... Yapardım tabi.

-Ha ha ha... Komik çok komik. Haha ha baba....

-Melikeeeeeeee. Yoksaaa altını mı ıslattın?

-Hayırrrr baba. Ben çişimi söyliyom ki....

-Gülmeee Melike Gülmeeee

-Komik babaaaa çokkk komikkk...

-Sen bebekken...çok komikkkkk..

II

-Baba?

-Buyur Melike'm

-Siz annemle evlenirken ben nerdeydim?

-E şey kem, küm...

-Üüüüü.... Ben görmek istiyodum ama. Düğüne gitcektim..

-Bak kızım, şey kem küm...

-Yeniden düğün yapın bana ne...

-Tamam kızım yaparız.

-Baba ben gelin olim, sen damat...

-:)



III

-Baba burnunda ne var?

Ha, ne? baba az telaşlı burnuna dokunur.Birşey bulamaz.

-Bişi yok kızım.

-Yok baba burnunun içinde ne var.

-Nası yani. Şey işte bişi yok.

-Niye delik o zaman?

-E kızım hava alıyoruz. Bak şimdi birini tıkadım parmağımla -uffff nefes veriyorum, alıyorum.

-İgggk baba iğrenç, çek elini burnundan.

Ağzımız var nefes almak için...

-Burnumuz koku da alıyor kızım.

-Hımmm...

IV

-Üşütceksin. Açma üstünü başını...

-Göbeğime bakcam baba...

-Kızım napçan şimdi göbeğini üşütçeksin.

-Göbeğimiz ne işe yarıyo baba?..

-Bak Melike sen küçük bir bebekkken....................................................

(baba elinden geldiğince usturuplu göbek kordonu anne ve bebek ilişkisini anlatır...)

-Babaaaaa

-Efendim kızım

-Ben göbeğimi seviyorummmmmm

-:) Sev Kızım...



Erkan BAL & Melike Minem

2 yorum:

Sıradan Biri dedi ki...

Bol tebessümlü yazı...Allah sevginizi daim etsin ve devamında Melikenin zekasını arttırsın (ki böyle zehir gibi sorular sorup tüm meraklarını gidersin ) sizin de olaylara bakışınızı genişletsin ve her iletişimden konu çıkartın ve blogda yazın inşaallah ..Bizlerde tebessümle okuyalım efendim...

Erkan BAL dedi ki...

@sıradan biri: amin. ecmain...