24 Mayıs 2010 Pazartesi

Baba koltuğuna başarılı bir sabotaj girişimi

Erkan BAL

Merhaba efendim hoşgeldiniz...
Buyrun size nasıl yardımcı olabilirim.
-Şey biz bilgisayar almayı düşünüyorduk.
Aklınızda bir marka model var mı?
-Siz ne önerirsiniz?
Hazır modellerimiz var. Tanınmış markalar buyrun insertleri, broşürleri.


İsterseniz sizin için özel bir konfigurasyon da tasarlayabiliriz.
Mesela en azından çift çekirdek işlemcili bir model, tüm multimedya uygulamalarını da rahatça çalıştırabilir. Şık bir tasarımı var kasasında.. vs vs..

-BaBA.... ben de çekirdekkk istiyorum..
-Tamam kızım. :) gülüşülür. Müşteriye anlatmaya devam edilir..
Olay sürer.. Müşteriye çay kahve ikramı.. konuşmalar..Model marka konusunda bilgi aktarımı ve satış çabaları.


-Melike Masamdan kalkar mısın? Hadi git bisikletine bin biraz (dükkanın içinde:)
-Olmaz ben oyun oynuyorum. Pasta yapıyorum. Daha Cindy giydircem.

-Kızım oynarsın yine.
-Olmaaaaz dedim ya babaA Anlamıyor musun?

-Şey, işte o katologdaki, insertteki pc ler... kem küm. (Müşterinin yüzünde sırıtmalar)
-Biz en iyisi broşürlere bir bakalım sonra geliriz...

-Peki efendim. Kusura bakmayın yine bekleriz...
Evet efendim, sepet efendim. Müşteri nazikçe uğurlanmak üzeredir. Tabi mutlaka beğenip geri dönmeleri içinde ek bilgiler sıralanır...

-Kızım kalksana koltuğumdan, bir saat oldu hala oyun oynuyorsun. Böyle sözleşmemiştik..
Kalk, hadi kalk! (ses tonu biraz yüksek)

-Ama, babA... (ağlamaklı)

Çişimi yaptımmmm koltuğuna:(((( .böhüüüü... uvvaaaa...

1 yorum:

cecil dedi ki...

melike ne kadar şanslı .. babası ona ne kadar güzel armağanlar bırakıyor.. size aşık olmalı hocam..
ve büyüdüğünde ise tanrım!!! düşünemiyorum o aşkı.. o hayranlığı..
babamla ilgili hatırladığım hiçbir anım yok ben çok minikken gitmiş bu hayattan.. ama ben yinede aşığım ona..
buraya tıklamak bana iyi geliyor..
hem de çok...